onsdag 2 december 2009

My heart goes boom

Jag har världens finaste pojkvän och han gör mig så lycklig. Jag kanske är dum i huvudet och cepe ibland men jag älskar honom så otroligt mycket. Där högst upp, där mamma, jimmy och elin ligger. Där ligger han <3 Allra högst upp! Därför är jag här. I dalarna. För oss. Jag älskar oss. (Ska bara lära honom älska Trivial Pursuit).


Två dagar kvar i Falun sen åker jag till Avesta igen. Han spelar på Q fredag men får se om jag går, han har bara tio minuter på scen så.. Och på söndag ska jag, älsk och john  baka pepparkakor, pepparkakshus och kanske knäck. :3 Och det är nästan bara två veckor kvar till jag åker ner till mitt älskade Göteborg iegn <3

1 kommentar:

Sara sa...

sv; ja eller hur! mer dejting åt folket ^^ ooh tack, jag hoppas verligen det med ;>