tisdag 5 januari 2010

Vit kristallsnö och omänskligt kallt.

Okej, dubbla strumpbyxor duger INTE som vinterklädsel längre. Har vart en sväng upp till Falun idag för att lämna alla mina saker och vattna mina blommor. När vi åkte i morse var det 20 minus i Avesta och påvägen upp så körde vi igenom 23 minusgrader på nått ställe. Det är bara inte okej. Nu är det väl (bara) 18 minus. Tror seriöst att jag måste räda mitt sparkonto och införskaffa mer vinterkläder. För det lär ju va vinter i en 3 månader till >_<

Har inte haft lust att skriva när jag var hemma i Gbg och nu måste jag plugga men ska förhoppningsvis orka med en ordentlig update till helgen.

Ta på er vantar och mössa och gå ut och lek i snön nu :*

1 kommentar:

Erica sa...

fyfan alltså.. din kommntar till mig var så klockren där, och du har så rätt - jag vill inte vara i ett 20 minusgradigt sverige. fy fan! tycker synd om dig. vad fan tänkte våra förfäder när de valde att skapa sverige?

jag saknar dig med! cheerleadingfilmer är underbara! tog en natt för något år sedan och tittade på en på youtube. uppdelad i små tiominutersklipp. ingen bortkastad natt det inte! ;)