fredag 15 januari 2010

Sista dagen idag

Ska snart gå och lägga mig, sitter och laddar in musik i iTunes bara. Allt från Jimmys hårddisk ska in nu. När jag vaknar sen så är det dags för mina 2 sista lektioner i Pedagogiskt Arbete 1, har en inlämning kvar som blir på söndag och sen på tisdag börjar nästa kurs. Imorgon blir det dessutom lite fest hemma hos mig och sen blire utgång på kåren för att fira att vi har klarat första terminen. och sen på lördag flyttar Sofia in också. Ska bli intressant och träffa henne. Håller tummarna för att hon är vettigare än Emilia men det kan ju inte vara så himla svårt direkt.

Usch, sen får vi se vad söndagen har att erbjuda. Jag och cupcake har varit tms i tio månader då. Och rent praktiskt är det mitt längsta förhållande eftersom vi har spederat nästan hela hösten tillsammans. Men får se om jag får bra eller dåliga nyheter på söndag. Har spytt lite för mycket den senaste veckan för att bara ignorera så...

Men vad gör alla annars?
Skvaller tack hahaha

1 kommentar:

ThereseE sa...

ojoj, tack för tipset :) det kostar inget att bli medlem då? :P