måndag 23 november 2009

Tentatentatenta

Sitter och skriver hemtentan och har so far fått ihop 431 ord av de 1000 jag planerat att jag ska skriva innan jag lägger mig idag. Det ska nog gå vägen hoppas jag. Mitt enda problem är väl egentligen att jag har överkonsumerat koffein idag så jag är helt speedad typ och vill helst bara springa runt och studsa. Vilket naturligt leder till att et är ganska svårt att koncentrera sig.




Måste även göra lite reklam för Vitamin Focus dryckerna. Dom är grymt goda och de gör sitt jobb även om de kanske är lite dyrare än vanlig läsk/flaskvatten/festis. Men sen är dom ju faktiskt nyttigare också. Har laddat upp med den lila för tentaskrivandet, den är ju "för skärpa" och jag måste nog påstå att den gör sitt jobb ändå. Lägg några extra kronor och testa! <3<3

Inga kommentarer: