fredag 20 november 2009

Home Sweet Home <3

Fick en impuls i förrgår och åkte ner till Gbg igår. Har spenderat hela dagen med världens bästa Elin i stan och tittat på klänningar och jag har köpt en sjal och nya vantar. Nu sitter jag på tåget till Bollebygd för jag ska ut till pappa. Ska börja med tentan ikväll också tänkte jag. Ju fortare jag blir klar desto bättre tänker jag. :) Tror inte jag har varit så glad som jag har vart idag och mått så bra sen jag flyttade upp till dalarna. Det finns liksom ingenting där som kan mäta sig med denna underbara stad. Hade det inte varit för att jag älskar att kunna träffa Tommy nästan när jag vill och jag vet att det är meningen att det ska vara vi så hade jag aldrig flyttat upp. Jag får lov att göra det bästa av situationen och försöka boka regelbundna hemresor så att jag får vara där jag mår som bäst helt enkelt. Allting känns bara så mycket lättre. Bara att vara i Töreboda igår kändes helt underbart. Lilla sketna töreboda. Det säger nog en hel del om att jag hör hemma i västra götaland.

Inga kommentarer: