torsdag 26 november 2009

It's my life

Sitter på tåget mot Sthlm nu, ska såklart bara till västerås där jag har mitt första byte på resan upp mot älsklingen i Avesta som jag inte träffat på en vecka nu! Det är typ.. det längsta vi varit ifrån varandra på de senaste tre månaderna sen jag flyttade upp till Falun. Helt sjukt egentligen. Men det är ju så mycket roligare och mysigare att vara med honom än att sitta hemma ensam i en lägenhet utan tv. För NEJ mina kanaler har fortfarande inte kommit. Och varje gång jag tänkt ringa så är det över 10 minuters kö och vem orkar egentligen sitta i en sån när man har vitigare saker för sig?


Har iaf spenderat sista dagen i Gbg med mamma på stan. Vi käkade lunch på Jensens, ett av de sämre besöken vi gjort där tyvärr. Var verkligen missnöjd idag. Maten dröjde, köttet var torrt och ljummet och mammas potatis var inte klar. Sen var båda våra servitriser väldigt förvirrade dessutom. Sen gick vi omkring i Nordstan och letade efter julklappar till mig. Så nu vet jag att iaf 2 helt underbara julgranskulor i form av en sko och en handväska, en lovely väggalmanacka och en söt t-shirt kommer vänta på mig den 25 december (firar med pappa på julafton). Köpte även en julklapp till Pappa och Yvonne igår och ett par stövlar till mig själv. Kunde dock inte å med mig dom upp nå så jag ger dem till mig själv i julklapp istället! Perfa!


Åh nu började Bon Jovi's It's my life spelas i mina öron <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAoPizRNxv0FLGh4koM7HyCJ3lLbIYWywzprZhZLjbYmqQMe9KJW7PXg4WM5B0C57S-3DsVsJwvA0RECL6xfZbwUwBOoy8y_4J1UCNQdU5BD5fqLW0YJ6G3Azs5q_q-uM1QOHYRtNL5iOy/s1600/Bild+093.jpg">

Inga kommentarer: