lördag 28 november 2009

Hobbyyyys

Igår fann jag mitt kall! Jag har kommit på att jag ska bli helt asgrym på att baka (jag är redan rätt asgrym faktiskt) men jag ska lära mig att baka såna där fina tårtor som är dekorerade med sugarpaste hade jag tänkt. Tror jag skulle älska att hålla på med sånt. Ska bara köpa en elvisp först. Men jag tror definitivt att det är min nya hobby. Ska bara hitta nån som vill äta tårtorna.. hmm...

Snart ska jag och muffin åka till Falun, eller och typ en timma blire väl mer. Behöver vattna mina blommor och hämta ut paket. Julklapparna till Jimmy och Tommy har kommit nämligen. Gött det! Är nästan nästan helt klar nu! Vi kanske ska gå och fika också. Hoppas det. Om det nu finns mysiga caféer i Falun. Jag gillar caféer a lá Vasastan och inte a lá typ condeco och sånt där...


Sånt här vill jag kunna rättelse, ska jag kunna



1 kommentar:

Lovisa sa...

jag anmäler mig frivilligt till att äta tårtorna!!