söndag 29 november 2009

Första advent

Idag är det.. drygt 3 veckor kvar tills jag fyller 20. Och allt bara knasar. vill inte skriva varför än. Inte förrän efter den 9onde då jag vet säkert hur allt är. Hur allt blir. Vet inte om jag orkar isåfall.

Jag och Tommy åkte upp till mig igår och jag hämtade ut mitt paket frå.. nej just ja.. ska inte skriva vartifrån ifall min bror skulle läsa det här. :P Slog iaf in julklappar till Jimmy, mamma och Tommy igår också. Det är mysigt, att slå in julklappar. Satte upp en adventsljusstake i köket också. Julgardinerna sa mamma att jag skulle tvätta först för hon tyckte hennes luktade lite gummiaktigt. Men fick tvättid på torsdag så det blir bra. Idag svimmade jag nästan när jag stod i duschen. Det blev så varmt och jag började må illa och fick panik. Var tvungen att lägga mig på badrumsgolvet tills det gick över. Helt skakig blev jag.

Sen har jag faktiskt varit duktig och plockat upp typ 100 kilo reklam från mitt golv (nej jag överdriver inte) dammsugit litegrann och diskat upp all disk.

Just ja, höll på att glömma, Emilia har börjat flytta ut också. Fast tror hon kommer och hämtar en vända till.. eller a jag vet inte. Hon hade lämnat så konstiga saker. Typ kryddor och deciliter mått bara? Lite mer men inget som skulle ta någonsomhelst plats liksom. Weird iaf tycker jag. Men det har jag ju iofs tyckt att hon varit hela tiden som ni säkert noterat. :P

Sitter och väntar på Tommy nu. Tycker han kan umgås med mig istället när jag varit borta jättelänge och han jobbar kväll de två dagarna jag har VFU nu och sen har jag ju skola resten av veckan... Men nej, han ska naturligtvis skriva meterlånga brev till flickor han ska ha i sin musikvideo (som han inte ens fått klartecken för som projektarbete), klippa sig, (som han iofs behöver men han har vart borta i 40 minuter nu) och se på fotboll (som han iofs alltid gör på söndagar men ändå). Tycker han kan umgås med mig.

Nu ska jag sluta vara bitter och klicka hem lite saker så att jag kan baka tårtor. Ska klicka hem lite sugarpaste och pastafärg bland annat.

Inga kommentarer: