fredag 30 april 2010

Vaaaalborg

Trött som fan som vanligt när man har sovit i Tommys obekväma smala säng. Vaknade för två timmar sen men har inte lyckats bli människa än. Jag är ombytt för joggingrunda men ska bara övertala mig själv om att det är dags att sticka ut. Håller ju på att försöka lära mig springa. Inte så jäkla lätt faktiskt. Men kände i vilket fall att jag var tvungen att ladda min iPod lite.

Ska skriva uppsats idag också. Börja iaf. Och sen ikväll kommer John, Adam och Emil och grillar med oss  <3 Jag gillar mina pojkar :D Haha!


Drömde nått jätteunderligt inatt dessutom. Jag drömde att jag skulle åka och hälsa på min Sthlms-Adam och allt i drömmen var jättedetaljerat. Minns liksom att jag packade ner underkläder och inte kunde hitta min deo och hela tiden var jag jättestressad för att jag skulle med tåget eller vad det var. Och så skulle jag göra någonting men kunde inte hitta mina pengar, eller mitt VISA-kort. Kaos igen naturligtvis så jag var tvungen att springa någonstans. Så jag springer i en lång nedförsbacke och det står en massa människor ut med vägen som jag får typ springa slalom emellan, och helt plötsligt så är det nån som sträcker ut en bok framför, bråttom som jag har så springer jag vidare men råkar slå ner den här killens bok till marken. Och han bestämmer sig för att detta är en bra anledning till att slå ner mig och börja sparka mig tills jag rullar ner för backen helt blodig och sönderskrapad och det var ungefär där jag vaknade.


Obehagligt. Jag drömmer alltid så himla konstiga läskiga saker.

Inga kommentarer: