tisdag 27 april 2010

Morgonpass

Blev en morgonpromenad med små joggingetapper. Blev inte mer än 3,5 km totalt men ganska lagom som start på dagen. Tyvärr pallar jag inte att springa mer än ca 200-250 meter utan paus så det blev lite intervallaktigt mellan jogging och promenad. Skulle väl dock gissa att jag joggade åtminstone en kilometer. Jag har inte försökt mig på att springa på 2 år ungefär. och då var det ca 4 år efter att jag försökte gången innan. Om man räknar bort idrottslektioner och sånt vilket jag gör. Det är iaf helt underbart väder ut så alla borde gå ut tycker jag. Själv ska jag slå mig ner med mitt plugg. Med lite tur är det fint fortfarande i eftermiddag så man kan sätta sig ute och läsa litegrann sen. :)

Och jag toksaknar Elin Arvidsson så det finns inte!

Inga kommentarer: