måndag 26 april 2010

Måndag och matförgiftning.

Vaknade inatt med matförgiftning eller nått och var tvungen att ligga på toaletten och spy och på morgonen sen mådde jag skitbra. Jävligt trött bara. Sen vaknade Tommy imorse och spydde han också. Gårdagens kebabkött måste blitt dåligt när vi åt rester. Jag åt nämligen mina rester (värmda i mikron) ca 3-4 timmar innan Tommy åt sina och blev sjuk ca 3-4 timmar innan Tommy blev sjuk.

Måste också erkänna att jag har sovit bort större delen av dagen efter att ha vart på litteraturseminarium imorse. Men till mitt försvar så fick jag inte mycket sömn inatt just pga matförgiftningen.

Har för övrigt börjat med naturdiet idag igen och ska leka det nu i två veckor. Tänkte köra helfart sön-tors och halvfart fre-lör för att tröttna. Ska även iväg till Willys sen och köpa billig glass för jag vet att den vill bo i min frys i sommar <3

1 kommentar:

Alice sa...

Fy vad ni alltid verkar lyckas åka på sådant ;< Spy är fan bland det värsta jag vet!