lördag 24 april 2010

Kvällssol och sovande missar

Rubriker är ju ändå ett rent helvete eller hur? :P

Babe har iaf börjat med maten nu och jag tänkte nog smita och hjälpa till även om han sagt att han ska laga maten idag. Känns så mycket roligare och socialare på det viset. Det blir currykyckling och ris! Namnam. Sen påstår han att han har köpt efterrätt också! :o Ska bli spännande.

Jag har iaf suttit och pillat ihop en inbjudan till Jimmys studentmottagning så väntar bara på att pappa ska godkänna den så ska jag beställa hem färgpatroner till skrivaren sen och skicka iväg inbjudningarna. Tänk att min lillebror är så stor han också nu.

Ikväll blire chips och min hemmagjorda vitlöksdipp och sista filmen i Milleniumserien, sen blire inge mer Stieg Larsson  på ett bra tag! Haha.

Vad gör alla andra fina människor en  perfekt vårkväll som denna? <3

1 kommentar:

Vicky sa...

SV: Haha skulle ju vara typiskt ÖB XD Kommer dock inte ihåg om Moods inpackningar var sådär jättebra... Det var flera år sen jag använde det märket sist.