torsdag 29 april 2010

off to Avesta

påväg till min bejbi som jag har toksaknat i några dagar nu. Speciellt som han ahr avrit jättesjuk, då vill ju jag ta hand om honom liksom! Ska iaf skriva uppsats imorgon och sen blire grillchill med tommy, john och adam imorgonkväll. Sen får vi väl se vad vi hittar på. Har kollat vädret nyss igen om avesta ska få lite regn vid tvåtiden men annars ska vädret bli prima är senaste buden så det gillas starkt!

Är för övrigt äckligt partysugen nowadays och jag börjar känna peppen på att bara är drygt 3 veckor tills jag återser mitt älskade Gbg och mina finaste brudar! <3 Då blire chilla i slottskogen, skaka rumpa på krogen, boot camp i skogen och fina tjejkvällar. För att inte glömma alla studenter :D Haha

Det blir fint tror jag.

Om nån får för sig att dom vill tvinga ut mig imorgon så holla at me ;D
0763788716 som vanligt ^^

Inga kommentarer: