söndag 28 februari 2010

sista februari för i år

God morgon mina vänner. Här sitter jag, orkar inte sätta på någon hög musik, och chillar. Har varit uppe en timme och suttit och tjötat med Sofia litagrann. Nu har jag ont i magen och är sur för att butikerna i Falun inte öppnar förrän tolv. Det innebär att jag måste ner på stan mitt på dagen, hade hellre åkt nu. Då hade jag vart hemma lagom till att dagen börjar men nu försvinner ju liksom hela på ett sätt.

Ska snart gå upp på vinden och hämta en resväska tror jag. Måste ju börja packa för Göteborg imorgon. (!!!) Ska bli så himla skönt att få träffa mamma och mina katter igen. Saknar Elin och Alice så himla mycket alltså! Har liksom inte träffat någon här som är riktigt lika bra som mina gnuer. Skulle egentligen vilja träffa Joel också. Undrar om det är möjligt. Saknar honom fett mycket egentligen ju.:/

Fan vad sur jag är över att jag vände upp och ner på en bag full med saker på mitt golv igår bara för att leta efter mina små färgglada post-it lappar.. Nu är det skitstökigt istället för bara lite småstökigt :(

Inga kommentarer: