lördag 27 februari 2010

När helger blev heldagar att spendera åt studier.

Ska plugga nästan hela dagen idag. Eller ah, ska skriva en uppsats på engelska om en konflikt i The Namesake. Räknas med att få spendera 2-3 timmar på den. Men den ska bara vara ca 400 ord lång, men det gör att dessto mer måste vara relevant. Det är bra ett första utkast dock så den måste inte vara perfekt iaf :)

Har hoppat 350 idag och ikväll blire gaykväll på kåren. Fast först ska vi hem till Fia, Nathalie och Paméla och lite annat folk infinner sig också <3 Blir nog en fin kväll med min flickor även om jag inte kommer kunna dricka. Vågar inte riktigt när jag går på den dieten som jag gör. Har ingen lust att ligga medvetslös efter en öl liksom ;D

Men nu ska jag klä på mig och sätta igång med uppsatsen :D

Inga kommentarer: