söndag 14 februari 2010

Bra helg

Hej var kass med uppdateringen den här helgen men har gjort nmått nästan hela tiden. I fredags var jag discovakt på Åvestadal och stod i inträdet en stund, busade och dansade med Emil, kollade på Tommy när han stod på scen och iövrigt chillade med john, kumlin, asta och jacob. Brfa kväll helt enkelt. Ska kanske vara typ radiolärare på åvestadal sen också.. inget bestämt än dock. Jag och Linda ska kolla igenom program och liknande och se vad man kan göra mät.

Igår firade jag och pojken alla hjärtans dag med att äta på Kina restaurang. Att vi helt seriöst fick vänta en timma på maten är ju liute mindre okej, men vi slapp iaf betala för andra omgången med dricka.

Nu ska vi snart dra ner på stan och bowla med John och Adam och sen ska jag bege mig tillbaka till falukorvland och plugga lite littertur.

puss på nosen <3

Inga kommentarer: