onsdag 27 maj 2009

Utmanad av Erica

Lilla Erica tyckte visst det så vafan :P

1. Tre namn jag lyssnar till:
Moa, Mos, Mosa

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Min elakhet :D

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv
:
Mina svårigheter för att göra sånt jag måste

4. Detta är jag rädd för
Dagen mamma blir sjuk igen.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Tommy i telefon (eller irl), sängen och frisk luft

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag KAN verkligen inte göra armhävningar, låta bli att vara bitter och låta bli att skratta åt patetiska människor

7. Detta tycker jag om att göra:
Shoppa, prata med T och vara dum i huvudet med Elin.

8. Detta vill jag göra just nu
Bada!

9. Bästa känslan:
Ligga bredvid Tommy och tänka att så här ska det vara.

10. Värsta känslan:
Likgiltigheten och ångesten.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:

Det låter klycshigt men tommy har allt.

12. Är jag kär just nu:
Absolut <3

13. Jag vill gifta mig:
Ja, det vill jag nog. Men mest för att få vara löjligt snygg och ha en stor fest :P

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Hitta något att göra som jag känner är meningsfullt. Åka till Australien och såklart se Atmosphere live många fler ggr.

15. Mina två käraste ägodelar:
Tänker vara sorglig och säga min dator, den är ju faktiskt helt underbar, och min mobil. Handikappad utan den.

16. Något jag vill ha i present:
Skor? (A)

17. Detta har jag på mig just nu:
Trosor och handduk

18. Favoritkläder:
oj, svårt. Men klänningar och kjolar är nog min kopp med te :)


19. Favoritdjur:
Panter :D haha

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hiphop, rock, och pop


21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

Stryk "för tillfället".

Atmosphere - Always Comming Back Home To You

E&A - Paradise

Lita Ford - Cherry Red


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Haha går inte i skolan. Men jag gillar engelska. Inte så förtjust i religion.

23. Stjärntecken:
Skytt.

24. En bok jag gillar:

Hmm, här finns det mycket. Men senaste favoriten är nog ändå Jenna Jamesons självbiografi, att älska som en porrstjärna.

25. En film jag gillar:
Oj, The Stand är absolut en favorit iaf.

26. TV-program jag gillar:

De enda programmen jag följer slaviskt just nu är Gossip Girl och NCIS. Annars är ju SATC och Gilmore Girls to die for.

27. Favoritdoft:
Lukten av grillat kött

28. Detta äter jag gärna:
Tzatsiki

29. Dricker helst:
Kolsyrat vatten eller cider

30. Favoritgodis:

choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
sola, bada och upptäcka


32. Färgen på mina ögon:
blå

33. Min längd
:

163,1 cm enligt Ericas pappas lasergrej :P

34. Jag tror på:

självständighet

35. Jag spelar:

guitar hero

36. Person jag beundrar:

T.

37. Så här bor jag:

I en liten lägenhet med mamma och inga dörrar. Part time hos pappa i villa. Snart i tvättäkta The Sims hus!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

dom lever nog :)

39. Det här tänder mig:

Sexiga armar och skarttande ögon

40. Det här gör mig avtänd:

Dumhet

41. Favoritfärg:
rött och lila tror jag.

42. Favoritcitat:

Han är ju lika dryg som en väderkvarn

43. En hemlighet jag vet:
Ska nog hålla tyst om det?

Bästa present du fått:
hmm, körkortet

45. Senast köpta skiva

Lucas Rhyme - Girls girls girls... men den fick jag iofs

46. Det 2 sakerna som du är mest nöjd med (utseende) är:
min mun och mina boobs

47. någon udda förmåga/egenskap:

Läskigt bra på att minnas telefonnummer

48. Om jag vore ett djur skulle jag vara
:
En pingvin


49. Två personer jag vill ska göra detta test:
Jag tar mig friheten att utmana LucasRhyme och novas

Inga kommentarer: