måndag 18 maj 2009

Sitting in the middle of an unread book

Vaknade och åkte ner till stan med mammi, gick in på Cubus som hade 30% på alla kläder hela denna veckan och köpte mig en klänning. Samma som jag köpte där för några veckor sen i laxrosa fast nu köpte jag den i svart och i en storlek mindre dessutom. Jag gillar dom eftersom det känns knappt att man har kläder på sig. Shoppade loss på apoteket också och sen gick vi till hemköp och jag fick äntligen köpt rostebröd som jag varit sugen på flera kvällar i rad nu. Gött känns det. Nu ska jag laga råstekt potatis och prinskorv och sen ska jag fortsätta röja.

Just ja, fuck sahlgrenska. Skulle ringa och fråga om jag var tvungen att komma dit imorgon när jag gjort ett hemmatest som var negativt men då var det ingen där och om skulle återkom ma först imorgon. Så ska ringa och lämna återbud sen.

1 kommentar:

Lucas Skywelker sa...

Escape Artist!<3