söndag 17 maj 2009

I leaned back on my radio

Igår var en händelserik dag men ändå inte.
Vaknade vi 10 och tog 11tåget till Bollebygd med Jimmy, träffade Elin på tåget som skulle till sin pojkvän i Borås. När vi kom till Bolle ringde jag Bell och vi tog en promenad och sen satte vi igång och bakade rabarberkaka. Medan kakan var i ugnen försökte vi hitta present till Erica, det gick väl inte alltför bra. -.-

Vi packade iaf en väska med rabarberkaka, vatten, marsansås, trivial pursuit och ett block och gick upp till Lilla och satte oss och picknickade. Fick en idé till en del av Ericas studentpresent iaf.

Sen drog jag och Jimmy upp till PizzaHörnan och käkade kebab. Misstänker starkt att dom ändrat sitt recept på både kryddningen av köttet och på vitlökssåsen. Men gott vare!

Sen drog jag och Bell till platsen där Wernergården och våran gamla låg-ochmellanstadieskola låg och fotade lite. Shit alltså. Man fattar inte hur skolan fick plats där!

Sen blev det hem igen för Bell skulle käka, och vid 8 kom hon ner till mig igen, kollade en timme på Band Camp och sen blev det Eurovision och Jim och Vince anslöt sig också. Grekland var ren komik med en David Hasselhoffwannabe som körde nått imellan en striptease och ett aerobicspass och vi låg alla mer eller mindre och dog på golvet. Höll på Tyskland för att dom hade med Dita Von Teese.. mmm sexy <3
Norge vann iaf, fattar inte varför. Ful kille och dålig låt men jaja. Lyssnar knappt på radio ändå så behöver väl inte plågas.




Nu har jag bäddat rent i min säng och bytt täcke. Jag och Tommy ska ju ut hit på fredag och det r så varmt att sova två stycken under ett duntcke när jag inte klarar det själv efter klockan 8 på morgonen :P Så nu äre sommartäcket som gäller!

Kyss <3

3 kommentarer:

Erica sa...

Åh vad jag saknar er nu! Jag fick också VÄRLDENS GARVANFALL när greken dök upp! En gammal gubbe som ålade sig så in i helvete! för bra TV-underhållning alltså! (tvingade zak att se om klippet med greken på youtube sen :P)

Erica sa...

ou.. nu läste jag inledningen också ;) spännande spännande.... Vad ska du ge till Bell förresten? (A) Slå ihop månne? Hade varit kul att komma på något riktigt riktigt bra tycker jag

Erica sa...

Du är utmanad förresten! :P Kolla min blogg for details ;)