fredag 8 maj 2009

Shopping och AIDS-test

Gick upp tidigt idag och mötte Elin på vagnen vid tio över sju. Vi åkte ut till sahlgrenska och satt på könsmottagningen (mysigast namn.se) och dom stack oss i armarna och tittade om vi hade AIDS och sen petade dom i oss med pinnar och så fick jag säga åt kuratorn att gå och fika.

Sen åkte vi till hemköp och åt frukost och sen var klockan tio och jag tvingade ner min mamma till stan och shoppade. Köpte 3 par trosor på rea, plus en klänning från Gina för 49:- och 2 nattlinnen från HM. Bilder kommer senare om jag orkar.

Kom hem vid 1 och var helt död och somnade i 2 timmar sen dök min bror upp och skulle mäta mina biceps och sin hals och sen åkte jag till Elin.

Just nu sitter jag i hennes kök, vi har bakat paj som står i ugnen nu och blir go'. Ska vidare till Fröken Wall sen för filmkväll och vår paj ska göra oss sällskap naturligtvis!

Nu ska jag peta på Elin.

:*

Inga kommentarer: