torsdag 11 december 2008

PMS @ TP pga TDTV

Hellu..
Nu är min dag äntligen slut. Om någon undrar så är mitt liv ganska enformigt nuförtiden. Det ser ut ungefär så här:
10-11. Vakna. Sätta på någon serie eller film.
13.45 Duscha, klä på sig, smink och tandborstning.
14.16 Spårvagnen går från solrosgatan.
14.52 (ca) Stämpla in på jobbet.
15.00 Börja jobba på BredBand LOJ.
17.00 Äta lunch. För det mesta en Bixit.
17.45 Börja jobba på BredBand LOJ Digital-TV.
20.55 Logga ut, tidsrapportera och kolla statistiken.
21.00 Sluta jobbet.
21.04 Missa 3:an.
21.45 Hemma igen, sätta sig framför TVn och kolla till 01.00
01.00 Lägga sig i sängen och smsa eller försöka somna.

Ungefär så ser mitt slentrianmässiga liv ut just nu. Inget att hurra för direkt. Jag äter jättedåligt och jag sover alltid för länge för att orka masa iväg mig till jobbet.

Idag tröttnade jag dessutom på att låtsas vara trevlig mot V och fick PMSbitchdamp på henne och skrek lite och påpekade lite lagom besserwisseraktigt precis allting hon gjorde fel och hur dum hon var som hakade upp sig på saker och inte förstod något.

Tycker lite synd om Hadis dock. Hon hade liksom hamnat utanför statistiken på något vis så hennes provision står inte med på listan så nu måste hon haffa Joakim och prata med honom och alla vet ju hur lätt det är. Allt går verkligen snett för henne nu stackarn.

Vad händer annars då?

Imorgon eller ja, idag har jag testlektion på stadskörning men den äckliga trafikskolan vill ju inte boka uppkörning åt mig om jag inte kör landsväg med dom. Vilket jag defentivt inte tänker göra. Jag har ju liksom redan spenderat 2 veckor med i Karlsborg klarat lilla förarprovet på den biten. men men, f¨år väl se vad som händer imorgon. Julfest på jobbet den 19onde också. Det blir säkert kul.
Men nu ska jag hålla käften.

PEACE OUT<3

Inga kommentarer: