söndag 21 december 2008

Grattis till mig!

Så nu är man nitton då. Ett år till har gått. Fast det knns som igår jag pyntade granen förra gången. Helt knäppt att det kan gå så fort. Usch. Haha åldersnojja :p...
Har fått lite paket iaf, fick en ny kappa av mamma igår som vi var och köpte. Och två tavlor från Elin, Joel och Alice. Hur fina som helst. Man blir bara helt kär i dom.
Av pappa har jag fått champagneglas från SagaForm, smink och en liten stjärnformad stekpanna :D Och ett presentkort i valfri butik på 500:-
Det känns bra.
Snart ska jag få bsta maten också. Rostbiffen ligger i stekpannan och potatisgratängen står i ugnen. Med massor med vitlök i. :D

Tnkte berätta lite om hur det blev på julfesten i fredas också...
Jag och Amanda kom dit vid sju (Hadis missade sin buss och kom lite senare), först stod alla bara i små grupper och tittade på varandra. Liksom lite knas när alla är uppklädda och så. Sen skulle Joakim snacka lite om statistiken för 2008 och sådär. 552 stycken hade blivit anstllda iår. Det r ganska många personer. :P
Sen fick vi käk, som naturligtvis var kall eftersom den stått framme i typ 40 minuter redan...

Dylan blev årets kommunikatör på BTC, det kändes rtt faktiskt. Men sen fick V en eloge av TL för att hon skötte raster och va i tid och jag svär. Halva produktionen satt och himlade med ögonen. xD

Sen drog vi iaf vidare till Ferdinand där efterfesten skulle vara, men när vi kom dit så hade ju inte barpersonalen hört talats om att vi skulle få rabatterat pris i baren. Joakim snackade med dom men dom vägrade, så det bestämdes att alla skulle gå till Victoria istället. Men det var så himla lång kö dit så jag, Hadis, Amanda, Hussam, André och en kille till som jag inte minns om jag vet namnet på drog till Chez Amiz. Stället är rtt fail, (liksom högre musik i baren n på lådan till dansgolv? ), men det r billig så vi hängde dr ett tag. Sen skulle vi vidare och siktade på sticky men det var äckelkö där också så vi hamnade på bryggeriet tillslut... En hel del sparks mellan Hussam och Hadis syntes väl. Haha det var rtt underhållade faktiskt. Sen vi halv 3 så körde André hem oss. Guld till honom alltså <3 för det regnade en massa då. Värd kväll ven om det hade vart kul om vi vart alla.

ajja. för mer detaljer för man faktiskt träffa mig xD haha

men nu ska jag ut och dreggla lite över min mat ;P

Bilder på mina julklappar kommer någon dag också :)

PEACE OUT <3

Inga kommentarer: