fredag 19 december 2008

kladdigt

Sitter med hårfärg i håret, (och halva ansiktet med misstänker jag) fick nog av utväxten och beslöt mig för att döda den. Det är ju massa sånna saker nu när man ska umgås med folk och va snygg och sådär så. Julfest med TP ikväll. Först orientaliskt julbord på jobbet och sen utgång till ferdinand. undrar bara hur det är tänkt att alla ska få plats på jobbet :P Vi får väl sitta på golvet antar jag. Aland var snäll igår och övertalade Terese om att jag också borde få 100 :- rikspresentkort för han hade sålt 1 tv och 10 bb och jag 1 tv och 9 bb och alla andra på vårat projekt hade inte ens sålt hälften av det. :) Det gillar vi. Nu tog min skiva slut. Fan. Det är långt till dvd-spelaren för att byta ju. :( När jag har färgat klart (17 minuter till skölj) så ska jag nog försöka städa lite så att mamma blir glad. och sen vänta på sms från lillebror å se om han kommer in till stan idag för i så fall ska vi köpa sista julklapparna. Och sen blire hem och göra iordning sig. Jag ska träffa Amanda och Hadis i brunns vid kvart i sju typ så åker vi till tp tillsammans så man inte behöver komma dit helt själv liksom.. Dom är ju ganska nya också så...

aja nu ska jag byat skiva :)

Puss

Inga kommentarer: