söndag 14 december 2008

Mannen i blå...

Sitter här och lyssnar på sountracket från Kniven i hjärtat... Helskön feeling där alltså...
Jag måste komma på fler saker att önska mig.. Filmen kanske?
Äh jag vet inte... Har sett en jättesöt tunika från Gina som jag är fett sugen på.

herr konstapel vill ni veta vad jag heter,
mitt namn är kilometer å du e millimeter, ja leker
me dig, försök stoppa mig , jag slipper springa för mina ord nockar dig

BÖ BÖ BÖ BÖ nockar dig!

haha ja :P
På lördag tänkte jag iaf styra ett litet tårtkalas :) Mest för sällskap och träffas skull liksom :)

Fick gå tidigare från jobbet idag också.. Usch vad jag ogillar Daniel, inte skåningen (hetet han daniel?) utan en annan... usch så jävla uppblåst.- Orka såna.. Har aldrig gillat honom. Jag ska ju va top notch på bredband ;) Jag och Zemen :P

Inga kommentarer: