lördag 13 december 2008

Love is in the air...

Okej okej jag vet att Kajsa har kollat på en del datorer och så... Men jag hittade en brist på den hon hade tittat på och det var att den saknade minneskortsläsare. Stor grej faktiskt tycker jag. sladdar är så jobbigt och omständigt. Fast jag tror jag använder det mest som en ursäkt, för jag är nämligen helt enormt jätteförälskad i denna skönheten. Den är liten liten liten. Skärmen är bara 8,9" men den är så otroligt vacker! Och min plan är ändå att koppla in vanlig bildskärm till den när jag är hemma. Och att även köra extern hårddisk för filer och sen bara ha program på datorn. Det är ju inte direkt så att jag kommer att sitta och redigera bilder i den när jag tar den med mig någonstans. Utan den biten sköter man ju hemma. Hmm, jag vill överlägga med någon. Och så vill jag se den live. Jag såg en annan i samma storlek och den är ju VÄLDIGT liten, men liksom man ser ju vad man skriver i mobilen eller hur?

Fler bilder:
Länkad från netonnet.se
Länkad från netonnet.se
Länkad från netonnet.se
Länkad från netonnet.se
Länkad från netonnet.se

Haha peace out <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Andreas har en EEE pc som har någonstans mellan 7-9" skärm, och det är helt acceptabelt faktiskt. Han använder den för att se på t ex film på när han är ute och reser, och fungerar den för det så borde den ju funka ganska bra. Rent storleksmässigt alltså.