måndag 29 december 2008

Gott Nytt Kaos...

Tappade min blogg-spirit lite ett tag där men nu kommer en update igen.
Julen firades i Kortedala hos kusinerna och tomten kom. Tomten favoriserade min kusin Simon lite som hade gått ut för att köpa tidningen i någon julöppen liten butik (tidningen var naturligtvis slut). Vi skrattade ihjäl oss och så var den julen över. Haha nej men jagt är nöjd att ha överlevt ytterligare ett år av denna tillgjorda tillställning. Juldagen spenderades som vanligt hemma hos mammas farmor för att morfar fyllde år och vi åt som vanligt alldeles för många av Karins underbara kakor. Sen träffade jag Elin och Alice och vi gick och såg Twilight. Hej jag vill ha honom? xD haha såååå sexig :p

Annars har det väl blivit en hel del shopping. Införskaffat en iPod Nano 4th generation, en grå. Den är söt och en hel del kläder har också slinkit in i min garderob. Möblerat om i mitt rum men är inte säker på hur nöjd jag är egentligen... Allt får inte riktigt plats men så blir det ju när man bor i en skokartong tyvärr...

annars ser väl läget ut så att det blir Bohus på nyår och gymmet med kajsa ikväll... Lite sista fit innan festen typ.

Inga kommentarer: