fredag 1 augusti 2008

Sista dagen på BearCom


Hellu.


Igår efter jobbet åkte jag till Slottskogen och skulle träffa Joel, Anna, Elin och Linus. Eftersom att 7:an kom först så åkte jag till Botaniska och gick genom slottis för att komma hem till Joel, undertiden passade jag på att fota pingvinerna till Pontus och Adam :)


När alla barnen var samlade så gick vi återigen till pingvinerna och en av dom var helt dum i huvvet. Han simmade runt typ tio varv i bassängen och upprepade samma sak hela tiden; ½ meter under vatten - hopp, ½ meter under vatten - hopp, och allt detta i en jävla fart. Sen gick vi vidare och matade Glenn och de andra Dovhjortarna. Anna var söt och trodde att det var giraffer med korta halsar, och killar blev därför giraffälgar eftersom de hade horn. :)

När jag kom hem var min bror där och vi kollade på House of Wax, ganska dålig men funkade som tidsfördriv. Det bästa är ändå när mamma gått och lagt sig för att sova och hon vart tyst i en halvtimma och sen utbrister: "KLIPPTE HAN BARA AV FINGRET PÅ HENNE SAÅDÄR?!" Jag och Jimmy kunde intye sluta skratta. Filmen var väl sevärd för man fick se Paris Hilton dö, (självklart dog hon blodigast av alla i filmen).

Så nu sitter jag här och gör min sista dag på BearCom AB, skönt, mindre skönt att det betyder tillbaka till TP dock. Men ikväll ska nog jag och brosan på Liseberg iaf. Hoppas inget ramlar ner.

Peace Out <3

Inga kommentarer: