måndag 18 augusti 2008

God Loves Ugly.... And I Love Slug!

I söndagskväll spelade Atmosphere och Brother Ali på Kungstorget. Helt underbart bäst var det. Något som gör mig övertygad om att jag ska se Atmosphere nästa gång fom kommer hit också. Kosta vad det kosta vill. Tillsammans med Looptroop och Håkan så toppar dom sommarens konserter med milslängder.

När Slug säger "All beautiful people out there make som noice" och hela publiken är tyst och när han sedan säger "Every ugly motha fucka say oooh" och hela publiken skriker under God Loves Ugly. Magiskt. Jag märkte inte ens när mina medtvingade kamrater drogf sig bakåt och slog sig ner på bänkarna istället. Jag brydde mig inte. Jag var för upptaget av att njuta av musiken, stämningen och av att spana in Slug s¨åklart. Lika sjukt snygg coh sexig i verkligen.

Nått jag defentivt ska göra igen <3.


Slug<3


Slug, Ant, Brother Ali


FUCKING UNDERBAR KVÄLL!
Tack <3

Inga kommentarer: