torsdag 21 augusti 2008

Ostbågar och Kiwijuice

Morrnmorrn.

Igår var det Hulesärken på Hulebäcksgymnasiet och min brors klass vann priset för bästa outfit. De var utklädda till Ostbågar. Min bror närmast kameran på bilden nedan.

Bild: http://hule.harryda.se/?t=1&p=812



Idag väckte mamma mig och vi gick iväg till ICA Kvantum och införskaffade Mango och Kiwi och diverse andra värdsliga matvaror. Sen gick vi hem och gjorde en hälsobomb ur min nya bok som presenterades i föregående inlägg. Den var.. slemmig. Och jag som aldrig avrit något större fan av Kiwi fick tvinga i mig den, och en liten allergisk reaktion har jag nog lyckats dra på mig för det kliar på min hals och mina händer. Kiwi är ju en såndär lustig frukt som man kan vara allergisk mot en dag och nästa inte.



Ska jobba med Kajsa sen. Båda vi har för övrigt fått avslag ifrån SJ. Dom vet inte vad dom missar! Hoppas jag får byta till LOJ Bredband nu när det är tillbaka iaf. Är alltför less på LOJ Fast nu efter 7 månader.

PEACE OUT!

Inga kommentarer: