torsdag 21 augusti 2008

Gott, nyttigt och svalkande.

Köpte en ny bok idag. Var nere på stan och bestämde mig för att bränna resten av mina pengar (lönen kommer ju ändå på måndag) så jag köpte en bok med recept på smoothies. :) Blev verkligen inspiriread av att titta i den. Så nu ska jag och mamma prova en ny hälso-smoothie varje vecka och se vilka vi fastnar för. Köpte ett cocktail-set också. (Som snygg kontrast till min nyttighet). Det var så himla sött och litet och billivgt så jag var bara tvungen helt enkelt. Så nu har jag och mamma varsin blender iaf. Och ikväll så läste mamma på min watermelon-drinkmix och blev jätteentuiastisk och ville blanda med sin nya bacardi. Men så påminde jag henne om att vi inte hade någon fruktsoda och då blev hon besviken. Så hon fick dricka vin istället. :)

På lördag flyttar Chrille till Färjelanda så på måndag kanske jag ska åka och hälsa på honom. :)



Inga kommentarer: