onsdag 27 augusti 2008

Run fat boy run

Har varit på gymmet idag igen då. Men efter andra passet på rullbandet så märkte jag hur min sko sakta med säkert gjorde ett fint litet hål i min fot. Så nu är den omplåstrad.
BearCom lönen kom idag också. Alldeles för mycket kom det. ._. Det gör mig nojjig. Men har iaf bokat pappa för att åka och köpa mammas 50årspresent efter jobbet idag. och eventuellt en ny mobiltelefon till mig. Jag är lite lustig, när jag inte har pengar då vill jag shoppa. Men när jag väl har dom, ja då tvekar jag.

Grattis till mig helt enkelt :)

Var dessutom duktig och diskade och dammsugade idag. Så mamma blir glad, förhoppningsvis. Nu sitter jag på BearCom igen. Och det är dött. Bara Mikael och Jouni är inne resten är ute i nån båt på nån grejjs. och INGEN ringer. Jag har tagit 2 samtal. Det ena var Linneas syster och det andra vad någon från Telennor som sökte Beckeman som var ute och sen frågade om han fick komma hit och dricka öl.

Körde till backaplan i köer och ösregn och hämtade upp Jimmy, sen bar det av till NetOnNet och jag köpte födelsedagspresent till mamma och Jimmy köpte sig en 32" HDReady LCD från LG :)

PEACE OUT <3

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du är rolig du, hurtigt av dig att fixa i ordning massor med grejor! jag har massa byxor som är lite väl tajta, men jag hoppas det ändras på snart haha.. damn you som fick så mkt pengar! Jag vill också ha!! :(