torsdag 10 februari 2011

Skola och såntdära

Det snöar fortfarande tokmycket och jag har slängt ihop en frågeställning till seminariet imorgonbitti. Vet inte om det var vad dom var ute efter. Avskyr uppgifter som är vaga i utförmningen så man inte riktigt fattar vad det är dom är ute efter. Ska snart slänga ihop lite grejjer, slänga på mig smink och ta bussen mot skogsbo. blir nog 16.30 eller 17.00 bussen. Sjukt intressant jag vet ;D

Har iaf hunnit med att shred:a och duscha också. Gött äre. har dock lite ångest över om det är värt att släpa med träningskläder upp till skogsbo när jag bara ska träna där imorgon. Har redan så mycket böcker att ta med mig och Tommys xbox lär väl följa med för att göra min sjukling glad också. Dock kommer jag med största säkerhet ta livet av honom om han smittar mig. haha. Vill inte bli sjuk nu när jag äntligen verkar få lite flyt i träningen, plus att jag vill ju va frisk på lördag, ska fira alla 4ans dag med pojken på kvällen och sen på tisdag blir det ju tåg till Gbg. SÅ SLUTA SNÖ FÖRFAN! Haha. Läste på aftonbladet att det var kaos i mellansverige igen. Deras absoluta favoritord verkar det som. Det och våldtäkt under 2010. Lite sorgligt. Eller jävligt hemskt egentligen men jag orkar inte skriva om deprimerande saker nu. Jag ser iaf till att alltid prata i telefon när jag är ute själv på natten. Då hör iaf nån om jag blir mördad och kan ringa polisen direkt.

Är för övrigt sjukt sugen på att dansa! Längtar så hårt till Elins b-day. Elinsson väntar på djungeltrummans update om vad som händer men dansa ska vi iaf <3 Fint blire <3




And now we lookin' like pimps
In my gold Trans-Am.
Got a water bottle full of whiskey
In my handbag.
Got my drunk text on
I'll regret it in the mornin'
But tonight
I don't give a
I don't give a
I don't give a

There's a place downtown,
Where the freaks all come around.
It's a hole in the wall.
It's a dirty free for all.

And they turn me on.
When they Take It Off.
When they Take It Off.
Everybody Take It Off.

Inga kommentarer: