onsdag 9 februari 2011

Försöka vända ryggen åt det som stör mig

Tänker inte prata om allt som går åt helvete. Försöker bli glad, på heltid. Har iaf precis tränat, kändes bra. Det var mitt 3'e pass av JMs 30 day shred (2'a slutförda) och det var en vecka sen jag gjorde det sist typ och det kändes sjukt mycket lättare idag. Behöver dock fortfarande ett set med 1 kilos elelr halv kilos hantlar då jag känner 1½kilos är lite för tungt i de flesta övningarna. Är en övning som jag kanske borde ha två kilos i mest för att det går men kör på med 1½ kilos några pass till iaf. Ska bli bättre, ska göra detta varje dag i 30 dagar nu har jag bestämt. ska ska ska!!! Vill gå ner 6 kilo på 17 dagar nu men är glad om jag lyckas med 4. Nu ska jag ta en shake, provar nutriletts blåbärs-shakes nu. Återkommer med recension. och sen en kopp te och ringa mamma. Gillar mitt gröna te med tranbärssmak <3

Inga kommentarer: