onsdag 2 februari 2011

Don't mess with my food

igår var en bra dag fram tills det var dags att äta, då föll allt samman. Vi åkte till falun och sa upp gymkortet och jag shoppade lite grejjer i kupolen. sen gick vi bort för att äta på subway och fittan fuckade upp våra beställningar. detta resulterade i att jag, som inte fått "mat" på massa timmar fick ett utbrott, idiotäcklet stirrade på mig och jag gick och ställde mig utanför och grät i 20 minuter och där var hela dagen förstörd. resulterade i att jag åt på max och på kvällen åt både choklad och korv med bröd och min vikt vägrargå neråt mer än vad den gjort känns det som vilket ger mig mer ångest ändå och allt bara går åt helvete. kul är det alltså. verkligen. not. ska ta en shake nu och sen en promenad. önskar att mitt psyke kunde bete sig lite bättre så jag inte känner att jag måste äta.

Inga kommentarer: