fredag 18 februari 2011

bollebygdsbesök

Var ute i Bollebygd hos pappa igår. Självklart glömmer jag stämpla av mitt västtrafikkort när jag går av tåget och det dras 82 kr (till borås) istället för 56 som jag skulle betala. Så jävla värdelöst system alltså. är ju en sak om man bara åker 5-10 min för då kan man ju sitta med kortet i handen men inte fan gör man det när man åker 45 jävla minuter -.- Iaf, gick till biblioteket och väntade på Jimmy skulle sluta jobbet och komma och hämta upp mig. Fick köra hans bil hem så nu kan jag skriva Mazda på listan över bilar jag kört också.

Jag och Jimmy bakade iaf hallongrottor och sen blev det en god tacogratäng till middag :)


Nu är det fredag och jag ska umgås med Alice, kan inte skriva vad vi ska göra ifall Elin skulle råka kika in här! Haha! Ikväll blir det även ett besök till Erica med Bell. Längesen vi umgicks bara vi 3! Ska bli fint, ska bli kul att se Ericas och Zaks lägenhet också :)

Inga kommentarer: