torsdag 9 september 2010

Smutsiga fönster

(älskar det här med rubriker alltså) Har iaf studsat upp idag, i Falun, och duschat klätt på mig och käkat en skål med müsli, goood müsli, dock ganska onyttig men den var sjukt billig så den fick duga ändå, sitter iaf här i soffan i mitt vardagsrum och solen lyser in och jag stör mig nått grymt på hur smutsiga mina fönster är. Till saken hör det att jag faktiskt tvättade dom för typ 6 veckor sen, alltså ganska nyss ändå. Men det är väl allt byggande och skit här utanför som gör att damm och jord yr omkring och smutsar ner mycket fortare än normalt antar jag. Ska iaf om ca en timma slänga mig på bussen som ska ta mig mot Högskolan för min första föreläsning i "An Introduction to Modern English Linguistics" eller vad kursen nu hette^^

Inga kommentarer: