onsdag 1 september 2010

Små vita moln

Godmorgon, lyckades sova 10½ timma inatt, helt förbluffad. Trodde inte jag skulle klara att sova nio ens som jag satt klockan på. Men gött var det måste jag säga, var så fruktansvärt trött redan klockan 10 igårkväll. Idag ska jag en sväng till Högskolan för en Introduktionsföreläsning för terminen, inte så mycket som man inte redan vet verkar det som men har inget bättre för mig ändå så kan likagärna gå. Då får jag iaf en anledning till att inte sitta hemma och ruttna riktigt hela dagen. Ska slänga på lite smink och ett par klackar om nån timma så är jag good to go sen.

Jag och Alice satt och småplanerade hennes 18årsdag förut också, så himla mys ser fram emot att åka ner och fira henne så himla mycket. Klä upp sig och vara snygg är ju så underbart! Haha!

Aja, ska börja rota genom mina lådor efter ett par hela strumpbyxor nu.

Chio bitches

Inga kommentarer: