tisdag 14 september 2010

seminariedag

Ska till skolan snart, har två seminarier mellan 10.30-15.00 idag, sen möter Tommy mig nere i stan och och vi tar bussen till Avesta så jag hinner packa det sista innan mitt tåg går tjugo i sju ikväll. Fest eller hur, kommer vara framme i Gbg tjugo över elva om inget krånglar, vilket jag hoppas att det inte gör för jag vill hinna med sista trean hem åtminstone och den går kvart i tolv eller nått i den stilen, ganska kul att jag fortfarande har bättre koll på mina spårvagnstider hemma i göteborg än mina busstider här uppe i falun, har ju bara bott här i drygt ett år liksom^^.

Ska iaf bli så jääävla skönt att komma ner igen och träffa alla fina vänner <3 Och mammi såklart, som för övrigt får sin sista behandling idag! Imorgon blire att träffa Alice på shoppingtur vid 14 och sen Elin för att handla födelsedagpresenter till Alice vid 18tiden. På torsdag har jag en lunchdejt med Kajsa och ska kanske träffa min kusin också, ska prata lite mer med henne först. På fredagkväll är det Alices 18årskalas med middag, förfest och utgång som gäller. Kommer förhoppningsvis bli jävligt värt, är taggad iaf. Bara jag inte blir sjuk, haha hade feber igår men inget nu iaf :) Så det ska nog gå chillchill.

Annars kan jag inte påstå att det händer så himla mycket faktiskt, ska försöka bli bättre på att uppdatera nere från Gbg denna gången, brukar alltid bli sjukt dålig på det när jag är där nere för jag har så mycket för mig hela tiden, men ska ta mig tid, det är ju då jag faktiskt har något att skriva om. Haha!

Puss på nosen, nu ska jag se över min packning, säga hejdå till pojken och dra till skolan, hörs när jag sitter på tåget ikväll!

Inga kommentarer: