tisdag 30 mars 2010

I'm such a failure

Tror ni jag fick skrivit något igår? Rätt svar är nej. Är ju skitsvårt att fokusera sig utan socker. Sov iallafall bra inatt. Min säng är ungefär en miljon ggr bekvämare än vad Tommys är! Gick upp vid 8 idag och har haft tvättid. Ska snart iväg ner till tvättstugan och se om min tvätt är torr än. Jag och Sofia har också varit uppe på vinden och täckt över våra saker med plast. Dom ska ju börja bygga ställningar runt vårt hus om nån vecka för att byta taket och måla. Och då fanns det stor risk för att en massa bös skulle ramla ner på vinden och takbös känns inte så pepp att ha i resväskorna till exempel.

Dagens tips blir att handla påskgodis på Willys. Kostar bara 37.90 kg denna veckan! Perfekt för alla som jag som ska ge bort påskägg :3

Men nu åker skorna på och så springer jag till tvättstugan!

Cheerios! (Som i flingorna)

Inga kommentarer: