måndag 1 mars 2010

Hur blev väskan full?

Seriöst. Jag har inte packat ner något alls och min väska är full ändå! Kanske ska plocka ur grammatikboken ändå. Tror faktiskt inte jag kommer läsa den och den är ju fruktansvärt stor och klumpig. Ja det får nog bli så faktiskt.  

Kollade ut genom köksfönstret och det har kommit minst 5 cm inatt och det snöar stadigt fortfarande. FU! Säger jag till snömolnen och hoppas på att jag hamnar på en swebus med eluttag. Det skulle underlätta mitt liv fruktansvärt även om det inte löser mitt mat problem men jag får komma på nått där. Det går säkert bra.

elins presenter
skor
bikini
underkläder
treggins
strumpbyxor
tshirts
linnen
stickad tröja
2 tunikor
pjamas
smink och badrumsgrejjor

hmm vad har jag lömt.. måste dubbelkolla att jag har med mig mina grammatikpapper!!! Massa miljoner utropstecken!

Inga kommentarer: