tisdag 16 mars 2010

Gratis framkallning

Godmorgon mina vänner! (inte för att nån läser här men ändå haha).
Somnade tidigt igår, redan vid sju, trots att mina grannar hade en högljudd diskussion om jag vet inte vad. Vaknade av mig själv vid sjutiden helt pigg och såg därför ingen anledning till att sova vidare.

Har passat på att beställa hem lite framkallade bilder från fujidirekt nu på morgonen. Har jort det förut och det har funkat bra. Ska bara se till att köpa ett album eller scrap-book så att bilderna inte bara ligger och drar i ett kuvert hela tiden. Dom har iaf ett bra erbjudande just nu som jag tycker alla borde passa på att ta del av :)

fujidirekts hemsida får man just nu 100 bilder gratis och betalar alltså bara 29:- i porto. Det är skitbra tycker jag!

Erbjudandet gäller några dagar in i april så jag ska hjälpa mamma beställa hem sina bilder från skottland och liknande när jag åker ner till påsk. :)

Just nu sitter jag och sippar te och ska snart ta mitt pick och pack och bege mig iväg till Lugnet och gymma lite.

Hoppas solen skiner på er också <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser!

Och gillar 100 bilder för 29 spänns om bara den <3
/Alice