onsdag 1 april 2009

Ut med det gamla..

Har slängt massvis med kläder nu! Men vill göra om i min ena garderob. Ta ut två av trådbackarna och sätta in en till klädstång istället. Plus att jag vill montera ihop den som ligger under mammas säng och använda den som skogarderob. Det skulle VERKLIGEN behövas!

Har börjat lägga fram saker som ska packas också.

  • Underkläder
  • Strumpor
  • Strumpbyxor
  • Sov-T-shirt
  • Resväska
  • Ibumetin
  • P-piller
  • Sminkborttagning
  • Vaselin
  • Solglasögon
Det är det som jag har lagt fram, sen ska även nedanstående hittas och packas:

  • Åksjuketabletter
  • Bikini
  • Kjol
  • T-shirts/Linnen
  • Smink
  • Hårspray
  • "Hålla benen hårfria"-grejjer
  • Kamera
  • Diverse laddare
  • Hårtork

Jag känner på mig att jag glömt skriva upp något jätteviktigt nu men får väl hoppas att jag kommer på vad det är imorgon :P

Tänkte att jag även skulle hinna med att dra till gymmet imorgon förmiddag eftersom jag skippade yogan idag för jag behövde städa och Kajsa var ändå sjuk.
Och så ska jag städa av mitt skrivbord, bädda min säng, tömma min papperskorg och dammsuga.

Sen är det nog dags att åka till Elinen :3

Just ja! RINGA HOTELLET!!!

Inga kommentarer: