måndag 20 april 2009

BAOM

Rubriker suger.
Har nyss kommit hem från gymmet, var och tränade med Kajsa. Körde 42,30 minuter (Girls, Girls, Girls-skivan) på den där maskinen som jag inte vet vad den heter. Sen stod vi utanför och pratade i typ 40 minuter också. Bestämde att vi kanske ska ut och cykla/åka inlines imorgon och tid och väder tillåter. Känns som man vill ta ut cykeln nu när det börjar bli vårigt.
Har precis duschat och ätit 2 ägg iaf. Hade tänkt baka men gör det imorgon istället.

Har sökt två jobb också, ett sommarjobb som tidningsbud och ett jobb som städare. Duktig är jag. Ska ju på möte på arbetsförmedligen på fredag för att jag "är eller riskerar att bli långtidsarbetslös".

Mamma tror att jag är gravid, för att jag mått illa massa. Jag fönekar det. Har fått mens mitt under en pillerkarta nu men tror det kan bero på att jag skjutit på det på första kartan sen jag började igen. Men mamma hade tydligen mens 3 månader när hon var gravid med mig så får väl ta och testa mig i säkerhetsskull. Usch. Min största fobi är verkligen att bli gravid.

Nu ska jag äta nått mer tror jag för jag är hungrig fortfarande!

Inga kommentarer: