torsdag 23 april 2009

Sol och värme..

Idag har jag gått ner till stan och träffat Elin och Chris. Chris köade till nån spelning på trädgårn så vi var kösällskap. Sen träffade jag mamma och vi gick i affärer ett tag och kom överens om att det nog är bäst för mitt psyke om jag säljer fonder för nån tusenlapp och shoppar upp det.
Käkade på Max också, den nyöppnade i Gamla Ullevi-arenan. Så jävla gött! Och dom är mycket mer miljövänliga än McD och BK också så det ska bli mitt enda hamburgerställe tänkte jag faktiskt. När man unnar sig liksom.

Blev totalt 9,3 km promenad iaf.
Sen var jag ute med Kajsa 1½ timma nu på kvällen också, jag cyklade och hon åkte inlines.
Märkte att tiden på gymmet faktiskt har tränat upp mina lårmuskler för det kändes inte alls i låren när jag cyklade vilket det har gjort de 2-3 senaste åren. Tummen upp för det.

Har ätit ananas, jordgubbar och melon doppat i mörk choklad till kvällsmat också. Så jävla gött.
Idag var verkligen en sån kväll då man bara ville dra till nån sjö. Grilla och dricka folköl! ^^

Inga kommentarer: