tisdag 18 mars 2008

Skakande av Morfin.


Hela helgen låg jag hemma och hostade, hostade så mycket att jag spydde slem och blod tiltochmed. Så igår ringde mamma till Olskroken Vårdcentrum och jag fick en drop-in tid. Efter att ha lyssnat och knackat på min rygg fastställde läkaren att jag hade skräp i lungorna. En infektion. Han skrev ut Ery-max som skulle ta bort infektion och Lepheton som skulle dämpa hostan. Hostmedicinen är så mysig att jag får darrningar och blir yr i huvudet av den. Gick och la mig klockan 9 igårkväll för att jag var verkligen helt tom i skallen. Ringde jobbet och sjukanmälde mig för denna veckan och ringde även Ulf, min handledare p´å projektet. Han sa att det var bra om jag kunde komma på redovisningen men bara behövde vara med på min och inte titta på alla andras.

Så idag blev jag väckt klockan 8 av att Karin ringde och berättade att våran redovisning blivit flyttat. Från klockan 13 till klokcna 9. Panik. Men hon gick och pratade med våra handledare och fick den flyttat till halv 10. Jag kom dit vi gjorde redovisningen och jag stod och skakade av det där jefla morfinet hela tiden. Alla som tittade på måste ha trott att jag var jättenervös. -.-

Aja.. nya bilddagboken är apful och nu ska jag sova.
Puss

Btw.. om några dagar och jag till Pontus <3

Just ja! Igår var det snöstorm och nu är det strålande solsken och snön är påväg att smälta.

Inga kommentarer: