fredag 14 mars 2008

I'm so happy, I'm so glad

Denna veckan har gått väldigt mycket frammåt vad gäller projektarbetet. Börjar väl få lite ångest inför reflektionen men jag tror det ordnar sig. Har jobbat 3 kvällar i rad nu.. Tisdags gick sådär men vi fick iaf tårta på jobbet för att Nilo fyllde 23. Igår gick det bra, fick godis och en film för att jag hade många kontakter och många sålda. Fast alla fick godis. Idag gick det sådär, sålde massvis i början men sen gick det sämre.. och en dum brud började kolla sin bilddagbok på datorn där ALLA kollar sin statistik för kvällen precis när passet är slut.. så vet inte om jag klarade gränsen för provision elelr inte.

Är massa glad idag iaf. Fick bästa smset igår där det stod att jag kunde komma till Pontus (<3), så har iaf köpt tågbiljetter till stockholm och min babe nu<3

Puss och natti :*

Just ja!

Grattis till Nilo som fyllde 23 i tisdags
Grattis till Kake som fyllde 19 i tisdags
Grattis till Sarah som fyllde 19 i tisdags
Grattis till Rickard som fyllde 19 idag (torsdag)
Grattis till Daniel som fyllde 17 idag (torsdag)


Ska på kalas hos Daniel imorron (fredag) <3

(Plus att eftersom jag skriver detta nu precis efter tolvslaget så tänker jag att det fortfarande är torsdag och skriver alltså som om det vore det)

Inga kommentarer: