lördag 15 mars 2008

Alla bara fyller år hela tiden!

Hej.

Imorse satt jag och hade inget att göra så jag studsade runt lite granna och kollade upp olika folk på birthday.se, vilket enligt mig är roligt tidsfördriv. Inne och studsar på min låtsas bror, Josef Essén och upptcker att han fyller år om typ 6 dar.. då det slår mig FAAAN fyllde inte Yvonne år nu nångång? (Yvonne r då min pappas fru). Söka på Yvonne Hasselgren och jo självklart så fyller hon år idag den 14e mars. och jag som bokat in kalas hos Daniel ikväll. Så efter skolan blir det iaf ut på stan i jakt efter en födelsedagspresent till Yvonne, och även till Daniel. Runt sextiden bär det sedan ut mot Torslanda på GBGs långsammaste buss känns det som. Massa folk hemma hos Daniel och massa mys. Andreggel dök liksom upp och hon r aldrig tråkig :).
Dok var jag tvungen att gå tidigt då jag skulle åka till bollebygd. Så lmnar kalaset i tid för att hinna med nie-bussen från lillebyvägen men upptäcker att jag naturligtvis glömt min rygga på daniels golv. Ringer Emma som kommer och möter oss med min ryggsck men då har ju bussen redan gått. Så jag och Elin står ute i kylan i 25 minuter och väntar på bussen som ska ta mig in mot stan. Under tiden pratade vi lite med en full Adam å en Conne som också var en aning alkoholpåverkad.. (som vanligt ;) ) .
Väl i stan blir det till att sitta på Nils Ericsson och vnta i 35 minuter eftersom min buss till Bollebygd inte gick förrns 22.35 och r alltså i bollebygd 23.09. sen mysig 15minuters promenad hem till pappa. dom har grvt upp en massa överallt också, ska typ dra fjrrvärme eller nått i den stilen.

Yvonne tyckte iaf om sin present och jag fick äta mat sådär vid midnatt. Lagom middagstid :P

Just ja.
Köpte "Dags för slagsmål" med Navid Modiri & Gudarna :D

Pussnatt darlings <3>

Inga kommentarer: