lördag 29 mars 2008

Inkludera kommunikatörer som har slutat [x]

Haha igår när jag kom till jobbet så var det först ett 20minuters uppstartsmöte där folk tjaffsadwe om vart mabn fick röka.. sen skulle jag logga in på bossen och det funkade inte. Petar på Carlos och jag hade tydligen slutat jobba där för en månad sen xD. Fast jag har jobbat efter det OCH jag pratade med min chef i förra veckan när jag sjukanämälde mig. Så han sa att jag skulle ringa ifrån hans inlogg, men sen glömde han bort mig i typ 1 timma så jag satt bara och snackade med Julia som satt på ominspelningar. Typ kvart i 5 ficvk jag börja ringa då han råkade gå flörbi och kom ihåg mig^^ Då fick jag bara en massa telefonsvarare resten av kvällen.
Men han skulle prata med Joakim så flörhoppningsvis funkar det på måndag xD

Inga kommentarer: