torsdag 20 mars 2008

Jag är duktig!

Jag är så himla duktig!

Jag har faktiskt städat litegrann idag. Fast jag råkade iofs dammsuga en ny kajalpenna och min datamick för jag är rädd för att plocka upp sakerna innan jag dammsuger. Jag tänker att det gömmer sig läskiga monster i dammet (aka larver). Men datamicken gick iaf att dra ut igen för den hade ju sladd. :P
Så jag städade och dansade till Navid Modiri tills helt plötsligt blev det tusen grader varmt i mitt rum fast mitt fönster var öppet. Mamma sa att det kändes som jag kokade. Men ändå kändes det inte som om jag hade feber. Så det blev till att hoppa i duschen och sen åka till stan för att träffa Elin. Jag var tvungen att köpa en till tågbiljett nämligen för att det är ju söndag på måndag så min plan funkade inte riktigt. Tar en nummerlapp och det står 81 på den. Det nummer som betjänades just då var 7 -_-. Jag och elin gick några varv på centralen och spanade på snygga killar och sen var det min tur. Vi väntade 25 minuter på nått som avklarades på 30 sekunder typ. Vi väntade på Alice också <3>

På Lidl inhandlades det billigt godis och sen ville jag äta mat så vi åkte till järntorget och käkade mat på bk. Sen tvingade jag med alla till ICA Focus för att inhandla hårfärg och M&Mgodisar till min babie. Fast hårfärgen var till mig då såklart. Men dom hade inget godis så den jakten ska gå vidare imorgon.

Sen ville Elin och Alice gå på toa och när dom var på knarktoaletten skällde jag ut en gubbe som ryckte i deras sdörrhandtag. Jag var irriterad på en viss person så jag lät mina aggressioner gå ut över gubben. Han var en gnu i vilket fall som helst.
Sen fick jag ont i magen och åkte hem och de andra branen åkte för att träffa Martin.

Kvällen avslutades med fulla stockholmare i telefonen.

Puss och godnatt!

Inga kommentarer: