lördag 4 december 2010

Tankar

Undrar lite varför folk alltid ska bli så upprörda över saker och ting. Jag har sagt till i stort sett alla mina vänner att jag inte vill planera saker för långt i förväg denna gången jag är nere utan velat ta saker och ting lite som dom kommer, velat få göra saker jag känner för och inte saker jag känner att jag måste, för att få stressa av från skolan litegrann. Det enda jag har haft planerat långt i förväg var Ullared, vilket är ganska givet eftersom det är lite omständigare, och att jag skulle träffa min kusin som jag inte träffat på säkert tio år och även Alice som mått dåligt och knappt pratat med nån på två månader. Då är det ju klart man gör planer om hon vill träffas. Kände jag kunde boka in vinkväll hos Tj i förväg eftersom det ändå var samma dag som jag skulle till Alice, och dom bor ca 150 meter ifrån varandra. Alla andra planer jag haft har i stort sett gjorts kvällen innan eller kanske två dagar innan, så man kan känna vad man är humör för att göra. Blir lite irriterad bara...

Aja, ska slänga på mig lite smink och käka frukost, sen blir det att träffa Bell på stan, kanske våldgästa Erica i nya lägenheten och sen fika med Sofia som jag inte träffat sen maj. Blir en fin dag och ska ignorera människor som inte förstår ordet kanske :)

Inga kommentarer: